دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

نویسنده : ، موضوع : علیرضا روزگار , , دو شنبه 28 مهر 1393 , 20:33 ارسال شده , 677 بازدید

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

 

آهنگ با کیفیت 320

 

آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

چند روزه تویه اتاقم دارم میبینم که تو نیستی

چند روزه که تو خونه دیگه روبروم نمی ایستی

چند روزه تویه اتاقم بویه عطر تو نمیاد

خدا جون دارم گیج میشم داری میبینی رفتم از یاد

کی گفته که دوریت با ندیدن آسون میشه

کی گفته که جدایی راه حل دوتامون میشه

شعر آهنگ جدیدعلیرضا روزگار کی گفته

دوباره با رفتن تو تنهاییه من تثبیت میشه

حسی که با منه الان فقط نگو که تقدیر میشه

نذار عشق گردن قسمت نگو جدایی کار خدا بود

همینکه خودم گذاشتم از اینجا رفتی یه اشتباه بود

 

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار کی گفته

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار خیالت تخت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار خیالت تخت

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم